tisdag 29 maj 2012

Mitt i maniska maj

Puh. Första veckan på jobbet avklarad, liksom helgens grannmiddag med drygt 40 gäster och barnkalas med 12 vilda åttaåringar. Någon som har en extra helg att avvara? Jag skulle behöva en. Imorgon står teamutveckling på schemat, sen avslutning på storebrors skola och så tillbaka till teamutvecklingsgården för middag. Dagen därpå mer teamutveckling och så tårtkalas på dagis. Men sen. Sen drar vi till landet. Skitväder verkar det bli, men lugn och ro finns där alltid. Och det kan behövas, för det finns en del att ta tag i på nya jobbet. Kul kul.

6 kommentarer:

Mamac sa...

Men visst har vi det bra som hittar nya jobb som ger oss stimulans. Själv ser jag med skräckslagnas förtjusning på mitt jätteprojekt sim innehåller sååå många utmaningar.

Kommer jag att greja det här? Att förutom att driva det som ett kommunikationsprojekt också leverera ett resultat som både profession, höga tjänstemän OCH den politiska nivån kan köpa! Om inte så finns inte organisationen kvar om två år....häpp!

Barfotsgatan sa...

Verkar som en bra plan; det där med landet!

//Anna

Unknown sa...

Snart är det över - svisch säger det bara - så håll ut och glöm inte att andas!

Kajsa sa...

Mamac: Klart du grejar det. Utan tvekan. På riktigt. :-)

BFG: Å, det ska bli så härligt att dra till ön. Utan en massa packning och planering, mat finns i lilla ica-boden. Så skönt.

Karin: Tack för pepp!

Åretruntparadiset sa...

Och sedan undrar du varför du blir trött sedan?! Hoppas denna vecka blir lugnare.

Kajsa sa...

ÅRP: :-D