tisdag 15 maj 2012

Som sagt...

Maj mania var det ja. Nu ringde de just från mitt nya jobb och undrade om jag vill följa med på två dagars teamutveckling. Och det vill jag så klart. Och när äger den rum, tror ni?

Ja visst. Mitt i vårens mest hektiska vecka. Förstås. Då jag för övrigt också har bokat in en avslutningsmiddag med ett av projekten på mitt gamla jobb.

Nåja. Det är en vecka det handlar om. En. Sen får jag andas igen. Och teamutvecklingen äger rum på en fin gård inte långt från radhuset, så jag planerar att avvika en stund på kvällen för att vara med på "året som gått" i storebrors klass. Det kan jag bara inte missa. Jag måste ju se vad världens finaste ettagluttare har lärt sig.

4 kommentarer:

Nipe sa...

Det är fantastiskt egentligen, hur allt lyckas samlas samma vecka... Den 22/5 verkar vara den mest åtråvärda dagen i maj att lägga aktiviteter på här...Sen har folk dessutom den goda smaken att börja ändra på tiderna. Men vi kan väl börja en halvtimme tidigare, det är väl inga problem. JO, det är det, för då krockar det med tre andra saker som också redan ändrat sina tider. Andas var det ja...

Kajsa sa...

Nipe: visst är det galet! Här har det tillkommit ytterligare en aktivitet just denna vecka sen jag skrev igår: vernissage på fritids. Trevligt, men...

Ingela sa...

Håller med om att försommaren kan vara ganska hektisk, och ännu mer blir det väl när barnen börjat skolan kan jag tänka.

Men kul att åka iväg med nya jobbet, det blir spännande! Tack för ditt mail, har inte hunnit svara ännu men uppskattade det mycket!

Stort grattis till storebror, stora killen! Kram

Kajsa sa...

Ingela: Tackar tackar å storebrors vägnar. Det är fascinerande, för han har verkligen blivit så stor de senaste veckorna. Rationell, empatisk, självironisk på ett helt annat sätt än tidigare. Härligt att se!