tisdag 10 juni 2008

Förresten

Ska alla kolla på fotboll nu, eller?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nope, inte jag...! Jag tänker istället titta på Sommartorpet på datorn - fast du tyckte inte att Isabelle var lika bra om Ernst? Vi får väl se vad jag tycker...

Vi har också bokat biljetter till Jesus Christ Superstar! Vi ska gå i december. Det ska bli såå kul! Ola kan ju verkligen sjunga :-)Går det i släkten, tro?

Fick ditt mess om att du hade information att utbyta! Jag ringer dig någon kväll framöver. Jag måste höra allt skvaller! Och ja, JP har slutat... Han har gått i pension i förtid :-( Men som sagt - vi får prata mer när jag ringer!

Förresten, ni ska inte neråt våra trakter i sommar, möjligen...? Det vore kul att ses!

Ha det så gott och krama om familjen!

Många kramar från Cina & co

Ps. Om du vill kan du maila mig på min vanliga jobbadress. Jag vet inte vilken som är din nuvarande privata mailadress (förutom bloggens, då!)....

Kajsa sa...

Nejmen hej! Ja, slå en signal så vi kan skvallra ikapp!

Vad gäller sångförmågan så verkar den tyvärr vara ojämnt fördelad i släkten. Övriga kusiner sjunger gärna och bra, men maken och hans bror - not so much.

Vad gäller JP så säger jag bara: good for him! Hoppas han lever livets glada dagar i sitt franska slott!

Vi hörs via mejl och - framför allt - telefon. Kram!

Solrosfrö sa...

Självklart - iförd hjälm... ;)

Petra sa...

Nej, inte NU. Nej, jag bara skojade till det men jag tittade inte igår heller, kunde inte koncentrera mig. Men det var roligt att "vi" vann :)

Kajsa sa...

Jessika: Ja, det är bra att det är någon som håller ställningarna - men så är du väl fotbollsmamma, eller hur?

Petra: Ha ha ;-) Ja absolut, jag är helt för en svensk seger! Bara jag slipper titta.