tisdag 3 juni 2008

Shoppingsug

Oj, just som jag publicerat mitt nöjda inlägg om hur lätt det är att köpstoppa, så slog shoppingsuget till! Tabletterna vi har på köksbordet har sett sina bästa dagar. Några såna här skulle allt sitta fint!

Men den som väntar på något gott... En av fördelarna med ett köpstopp, även ett kort, är att man hinner avvakta och tänka kring de verkliga och inbillade shoppingsug som dyker upp. Är behoven verkliga så finns de väl kvar när stoppet är slut. Om inte - desto bättre!

2 kommentarer:

Åretruntparadiset sa...

Ja, de är fina de där. Du förresten, glöm inte bort att det inte är så hiskligt långt till din födelsedag :).

Kajsa sa...

Målle: Ho ho, jag vet, jag vet... Jag har faktiskt ett litet dokument som heter "önskelistan" där jag plitar ner sånt jag vill ha.

Det finns visst en annan födelsedag som närmar sig också... En mer betydande sådan... Eller hur!