fredag 9 januari 2009

Sicken ettårsbloggarpresent!

Finaste utmärkelsen har jag fått idag, av Smultron:

"Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten och bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare."

Så glad jag blir! Så här skriver hon om min blogg:

Jag blir hungrig och lässugen om vartannat. Skriver både med humor och allvar och kan uttrycka mycket med få ord.

Äsch då... Nu får vi se om jag klarar att välja ut åtta bloggar. Vill helst inte - jag gillar ju er alla! Men låt mig fundera lite.

Inga kommentarer: