lördag 16 augusti 2008

Förresten, syrran

Vad gäller Min brors flickvän:
Don't bother.

5 kommentarer:

Petra sa...

Var den inte sevärd? Ville ju se den.

RANA sa...

Nej, den hoppar vi. Oh ja.

RANA sa...

Och STORT grattis i efterskott!! Hipp hipp för dig! DÄR har vi däremot en film värd att se - dansk-svenska "Hip hip hurra" från anno länge sen. Hyr den!

Kram igen!

Kajsa sa...

Petra: Jag trodde den skulle vara ett halvsäkert kort, hyfsade recensioner i alla fall. Och jag är ganska förlåtande när det gäller romcoms, kan svälja en del.

Men icke detta. Inte minst den perfekt bohemiska verbala och charmiga storfamiljen fick mig att - nästan - kräkas. Men det kanske beror på min egen uppväxt i en på ytan fin men ack så dysfunktionell familj...

Kajsa sa...

Rana: Tack! :-) Hipp hipp hurra, vilken är det nu igen? Det klingar bekant, men jag minns inte riktigt. Måste googla.