onsdag 27 augusti 2008

Say what?


Enligt People Magazine är det här världens sexigaste man.

13 kommentarer:

Tidsmästarinnan sa...

Hahahaha!!

Men allvarligt, han är alltid fin (nästan, får jag väl tillägga nu då)...

Hawaiiskjorta, mums!
:-)

Anna sa...

Ja, den där filmrollen han preparerat kroppen för är väl mindre attraktiv *harkel*...

I övrigt spritter det ingenstans när jag ser Matt Damon på vita duken. Ljummen goding, på sin höjd.

Solrosfrö sa...

Är det Damon?!?

Kajsa sa...

Tidsmästarinnan: Njae, jag får nog hålla med Anna här nedanför, ljum är känslan jag brukar få inför honom.

Anna: Jo, och i ärlighetens namn brukar han ju se bättre ut. Men ljummen är verkligen ordet.

Solrosfrö: Oh yes.

Anonym sa...

Jo han är snygg! Nästan jämt då;)

Mamma J sa...

Jag kan ju skatta mig lycklig - många är de som tycker att han är lik min man!! Kanske inte på just den DÄR bilden inför den DÄR rollen, men men :).

Kajsa sa...

Annica: Njae, eller jo snygg men ingen wow-faktor om du frågar mig. Jag röstar på Johnny Depp any day!

J: Hej! Oj, inte illa med en Matt Damon-lookalike till make... Fast ingen hawaiiskjorta, kanske? ;-)

smultron sa...

Han är en skitbra skådespelare men jag sitter inte och dreglar, om man så säger.
Däremot såg jag en intervju med honom och hans personlighet gjorde mig lite mer intresserad...

Kajsa sa...

Smultron: Håller helt med: begåvad men ingen hunk.

Petra sa...

Nu säger jag emot er: han är snygg, på ett intressant sätt. Imponerande förvandling där i hawaiiutstyrseln. Riktigt avtändande.

Kajsa sa...

Petra: Intressant: ja. Snygg: njae. Avtäntande: ja...

Mamma J sa...

Du kan vara lugn, Kajsa - ingen hawaiiskjorta :). Likheten med just den där bilden är väldigt avlägsen, haha.

Kajsa sa...

J: Det låter bra...