lördag 16 augusti 2008

Ingen tid att blogga

Pysslar med annat: glider runt i min nya By Malene Birger-klänning (ovanligt lyxigt för en HM-brutta som jag, och då var det ändå halva priset), mottar hyllningar, öppnar presenter, äter marängtårta, kyler bubbel.

Ja, så som jag håller på så kunde man ju tro att jag fyller jämnt. Icke så. 38. Men jag anser att man ska ta varje tillfälle som ges att fira. Och jag är särskilt förtjust i födelsedagar. Även om 38 känns... Tja, jag vet inte.

Ganska bra, när jag tänker efter.

10 kommentarer:

smultron sa...

Stort GRATTIS!

Visste inte att vi var av samma fina årgång ;)
Kram

Kajsa sa...

Smultron: Tack! Riktigt fin vintage, 1970... ;-)

Kajsa sa...

Grattis grattis i efterskott!

Kajsa sa...

Kajsa: Tack tack! :-)

Solrosfrö sa...

*räcker upp handen* Här är en till av den fina årgången 1970 :) Fyller 38 i december!

Solrosfrö sa...

Grattis skulle jag ju skriva också!!

Kajsa sa...

Solrosfrö: Efter en hel dag som 38-åring kan jag meddela att det är helt OK!

Petra sa...

Grattis. Vad bra att det känns bra! Jag gillar också födelsedagar om det inte vore för att man skoningslöst blir äldre varje gång. Men det är bara en hang-up jag har.

Anna sa...

Ohoj, grattis i efterskott!

Skönt att du tycker åldern känns bra, det är viktigt att vara vän med sig själv!

Kram-kram!

Kajsa sa...

Petra: Tack! :-) Jag försöker förtränga själva åldrandet, och fokuserar på presenter och annat nice... Det funkar hyfsat än så länge!

Anna: Tack tack! Och kram tillbaka!