lördag 30 augusti 2008

Kom an bara, höst!

Jag är redo.


11 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Jag med! ;)

Kajsa sa...

Solrosfrö: Ja, jag såg det! Värsta Traderafyndaren!

Kajsa sa...

Wow vilka häftiga tändstickor! Var har du fyndat dem?

Anonym sa...

Haha! Vilken rolig tändsticksask. Den skulle jag kunna reta min man med. Var har du hittat den?

Och är det höst redan? Kan vi inte säga sensommar ett tag till?

Mie sa...

Wow, du är verkligen redo! O ihop med Ernst till på köpet;)

Peace in mind sa...

Go girl, hösten kan komma! Visst är det mysigt, med mörka kvällar framför brasan. Mannen i soffan bredvid, och så Saga-hunden på fötterna...

Kajsa sa...

Kajsa: Ha ha, de är en present från maken. Som känner till min fäbless för Ernsts inredning. Finns på Designtorget och Stockhome, hälsar han.

Kajsa sa...

Annica: OK. Sensommar till midnatt. Sen är det baske mig höst! :-)
Designtorget säljer Ernst-tändstickorna.

Mie: Jupp!

Fru Kaos: Aha, så det är DU! Välkommen tillbaka! :-D Jag har sett dina kommentarer här och där, men har inte förstått att det är du. Måste titta in på din blogg.

Editor sa...

Mysigt värre :-)
Vi tände ljus i torsdags morse, men det är sensommar än: flip-flops och fleece-jacka dög bra idag.

Var dags glimtarn sa...

Ha ha, den asken är ju för go!!

Jag är redo för Juno!! Men det är snarare vinter då..... Fast just nu är här +28, så hösten kanske dröjer tills dess?

Kajsa sa...

Caroline: Här bränner vi ljus i rasande fart. Så fort det börjar mörkna i augusti så är jag igång!

Var dags glimtarn: Puh, 28 grader. Ingen dröm när man är gravid... Och visst är asken skön! :-)