tisdag 6 maj 2008

Pustar ut

Vardag igen. Jag trodde aldrig den skulle komma... Bara jag och lillasyster hemma, hon snusandes i vagnen. Äntligen har jag tid att läsa ikapp lite på mina favoritbloggar, och kanske till och med blogga lite själv!

Update: Jaha, och bara därför ligger förstås Bloggkolls server nere. Bara att börja beta av bloggarna en och en, alltså. Fast först är det dags för en förmiddagsmacka. Min special: rostat grovt bröd med philadelphiaost och skivade jordgubbar på. Känner du dig riktigt vågad så strör du över lite, lite socker också. Mums!

4 kommentarer:

Sara sa...

Ja oj vad man vänjer sig vid Bloggkolls service. Jag har suckat precis som du på förmiddagen. Hahaha, hur lat får man egentligen bli?

Kajsa sa...

Sara: Mycket lat...

Peace in mind sa...

Oj, jag fattar inget. Bloggkoll? Iallafall blir jag supersugen på din macka!

Kajsa sa...

Anna: Hur fiffigt som helst, man lägger upp alla sina favoritbloggar på en sida, och så behöver man bara gå in där för att se vilka som publicerat nya inlägg.
Prova mackan! Man kan ha lite, lite färsk basilika på också.