Jag har ju hyllat Ekolådan här på bloggen. Kvaliteten har överlag varit enastående. Men förra leveransen var inte perfekt. En grön paprika var ynkligt skrumpen och några av skärbönorna gamla och kladdiga. Petitesser, kanske. Men när jag inte har chansen att själv välja ut mina grönsaker, så litar jag på att den som gör det åt mig bara plockar ut felfria exemplar.
Så jag framförde mina synpunkter i ett mejl till Ekolådan. En timme senare fick jag ett vänligt och seriöst svar, och 42 kronor ska sättas in på mitt konto.
En sådan snabb och bra kundservice borde vara självklar, men så är det ju tyvärr inte.
6 kommentarer:
Apselut! Det borde vara självklart.
Har du någonting emot om jag lägger din blogg under mina länkar?
Smultron: Självklart har jag inget emot det, bara roligt! :-)
Jag bara MÅSTE gå in på ekoladan.se. Har sagt det i 4 veckors tid...varför gör jag inte det då? NU går jag in! TAck!
Ankie: Japp, seså! In med dig - nu!
Kan man väl inte få här i skogen antar jag men jag skall kolla...
Jessika: Kolla upp! Jag rekommenderar. (Men det har väl alla förstått redan... ;-)
Skicka en kommentar