tisdag 6 maj 2008

Rätt bågar

40 procent på alla bågar! Detta trevliga erbjudande mötte mig på Synsambutiken när jag kom dit idag, intet ont anande, för att beställa mina redan utvalda glasögon. Det enda som krävdes var att jag hostade upp pengarna direkt. Kunde jag väl tänka mig, eftersom jag sparade många sköna slantar på det. Man tackar!

Nästa vecka ska de hämtas. Vem vet, kanske gör jag en Anna och visar upp dem här på bloggen? Fast å andra sidan, kanske inte. Och jag tvivlar på att jag kommer att se lika cool ut i mina som hon gör i sina.

Hur som helst så är det ett smärre mirakel att jag slutligen har lyckats välja ett par bågar. Och det blev inga Sean John.

9 kommentarer:

Peace in mind sa...

Det finns verkligen mycket fina bågar att välja på, och du kommer säkert att bli supersnygg:)

Kajsa sa...

Anna: En får hoppas!

Åretruntparadiset sa...

Jag vet ju hur snygg du kommer att bli. Själv slår jag till på två för priset av en på Specsavers jag... Tror det var Missoni-bågar de ena, och så något annat med.

Kajsa sa...

Målle: Kul! Vill se, vill se!

Solrosfrö sa...

Visa!

Kajsa sa...

Jessika: Vi får se om jag tar mod till mig...

smultron sa...

Åh, den där rubriken på inlägget får mig bara att längta efter ostbågar!

Kajsa sa...

Smultron: Ha ha ha! Förlåt, det var inte meningen ;-)

Anonym sa...

Om någon vill ha lite inspiration på glasögon så titta in på min "glasögonblogg" Mvh Åsa